Visita a l'Arxiu i Museu de l'Educació de les Illes Balears d'Inca

Visita a l'Arxiu i Museu de l'Educació de les Illes Balears d'Inca amb l'alumnat de l'assignatura optativa L'escola que vàrem viure del Diploma Sènior de la UOM (19/01/18)

L'alumnat del Diploma Sènior de la UOM visità l'Arxiu i Museu de l'Educació de les Illes Balears d'Inca. La visita la va fer el personal de l'Arxiu i Museu que els va preparar un recorregut per les diferents estàncies complementant la visita amb les explicacions de cada lloc de veien.

Aquesta visita és una activitat pràctica pels alumnes que han cursat l'Assignatura "L'escola que vàrem viure" inclosa dins el programa del Diploma Sènior de la UOM.

La visita és va realitzar el dia 19 de gener de 2018 i varen assistir bona part del grup de classe acompanyat per la doctora Sara González, professora d'aquesta assignatura.