Visita al Celler Ramanyà amb l'alumnat de l'assignatura optativa "Introducció a la viticultura" del Diploma Sènior de la UOM

L'alumnat del Diploma Sènior de la UOM visitaren el Celler Ramanyà de Santa Maria del Camí. La visita la va fer el personal del Celler que dugué a terme un recorregut per la col·lecció etnogràfica formada per més de 3000 peces antigues de la història de Mallorca datades principalment entre els segles XVIII, XIX i principis del XX. El celler es troba ubicat en un entorn completament natural amb vistes a la Serra de Tramuntana i els jardins ofereixen una mostra de gran varietat de plantes que envolten les instal·lacions.

Durant la visita al celler els guies els oferiren explicacions sobre l'elaboració de vins, criances i producció d'espumosos i finalitzaren el recorregut amb un tast de vins acompanyat d'una picada de productes locals.

Aquesta visita és una activitat complementària per als alumnes que han cursat l'assignatura "Introducció a la viticultura", inclosa dins el programa del Diploma Sènior de la UOM. Es dugué a terme el dia 24 de febrer de 2018 i hi varen assistir bona part del grup de classe acompanyats pel doctor José Escalona, professor d'aquesta assignatura.