Escoltar

Diada virtual de la UOM

Diada Virtual de la UOM. Curs 2019-20

Arribam al final d'aquest curs acadèmic 2019-2020, en un any on les condicions sanitàries marquen una nova manera de fer a la UOM. En poques setmanes hem passat de poder anar tranquil·lament a les aules a estar confinats a les nostres cases, així com a aprendre a utilitzar ordinadors i tauletes per poder seguir la informació que us oferim.

Per aquest motiu, aquest any hem pensat celebrar entre tots els alumnes de la UOM d'Eivissa, Menorca i Mallorca una Diada Virtual el proper dia 26 de juny. Aquest dia a les 17 hores farem una connexió multitudinària com a punt final d'aquest curs i sobre la que vos anirem informant més endavant. Però, a més, i per fer una mica de festa, hem organitzat dos concursos als quals us animam a participar, un de poesia i el segon sobre fotografia de perspectiva forçada. A continuació adjuntam les bases dels dos concursos esperant que la inciativa us agradi i hi participeu. Animau-vos!!!

L'equip de la UOM

Bases concurs de Poesia

Poesia en Castellà: Agradecimiento a la UOM / El suceso breve de la vida / Un sueño hecho realidad
Poesia en Català: L'Odissea de la UOM / En vint-i-quatre hores tot ha canviat / La màgia de pertànyer a la UOM